Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


منوتنهانذار

 

تا تو دستامو گرفتی راهم از دنیا جدا شد

توی آغوش تو چشمم به جهانی تازه واشد

بغض من از تو شکست و گریه شعر بی صدا شد

تا تو دستامو گرفتی لحظه از شماره افتاد

لحظه های از تو خوندن زندگی رو یاد من داد

با تو برگشتم به دنیا ای شروع هردوی ما

از خودم بریده بودم.... با تو برگشتم به فردا

کاش میشد تا دنیا دنیاس واسه هم باشیم.....


 

+نوشته شده در سه شنبه 9 آبان 1391
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
ساعت14:42توسط میلاد و محدثه | |
نظر دهید

 

لحظه قشنگیه وقتی که یواشکی برگردی تا بتونی عشقتو نگاه کنی ، بعد ببینی که اون ، دستاشو گذاشته زیر چونه اش و زل زده بهت....  

 

اگه کسی رو دوست داشته باشی...

نمیتونی تو چشماش زل بزنی…

نمیتونی دوریش رو تحمل کنی…

نمیتونی بهش بگی چقدر دوستش داری…

نمیتونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری...

برای همینه عاشقا دیوونه میشن…

محدثه جون دوست دارم....
 

+نوشته شده در سه شنبه 9 آبان 1391
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
ساعت14:41توسط میلاد و محدثه | |
نظر دهید

دل تو دلم نیست دل من پیش تو گیره

دست خودم نیست دل من واست می میره
دل تو دلم نیست اون روزا دل بی قراره
دست خودم نیست طاقت دوری نداره

دل تو دلم نیست وقتی دستام و می گیری
گریم می گیره وقتی از پیشم تو میری

دست خودم نیست می دونم می خوام فدا شم
دل تو دلم نیست من می خوام مال تو باشم


با تو من همیشه تو رویام بی تو من غرق تمنام
میخوام دستاتو بگیرم ببین واسه عشقت میمیرم
هی...
 



نظرات شما عزیزان:

esi zzzzzzzz
ساعت11:04---12 آبان 1391
salam shima khanoom

mamnoon k b webam sar zadi

khosh halam kardi

man ba ejaze linket kardam

shoma ham mano link kon

پاسخ: سلام اسی زززززززززززززززززز.من ادرسی ازت ندارم لینکت کنم 2باره اومدی ادرس بزار مرسی که لینکم کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:,ساعت3 PMتوسط هییس | |